آجر (بلوک) شیشه ای چیست؟

بلوک شیشه ای

فروش و کارگزاشتن بلوک شیشه ای ، فروش و کارگزاشتن بلوک های شیشه ای -بلوک شیشه ای یا این که آجر شیشه ای یک عنصر معماری صورت یافته از شیشه است. مهندسین, معماران و طراحان دارای از همین عنصر به جهت دکوراتیو کردن فضاهای گوناگون ساختمان به کارگیری می کنند. از بلوک شیشه ای به میزان قابل اعتنا در ادامه ساختمان های مسکونی،فضاهای اداری،انبارها،رستورانها،ابنیه هنری،فرهنگی و مذهبی به کارگیری می گردد.  از اسپیسر T در ادامه محفظه کارگزاشتن به کارگیری کنید.  با به کارگیری از ابزار محل درز بلوک ها را تمیز کنید. قبل از به خشک شدن ملات از ابزار در ادامه امتداد درز فی مابین بلوک ها به کارگیری نمایید تا ملات صاف و مقعر شود. به جهت زیباتر شدن هر چه عمده ساختمان ها و پروژه های عمرانی از شیشه های روشن و رنگی به کارگیری می شود. تایل شیشه ای مات نظیر شیشه سندبلاست و شیشه ساتیار به جهت بخش هایی که نیاز به نا دید شدن دارا هستند گزینه به کارگیری قرار می گیرند. • بلوک شیشه ای مات معمولاً در ادامه مکان هایی که نیاز به خودداری از دید دارا هستند به کارگیری می شود نظیر خدمت بهداشتی، اما می بایست در ادامه حیث داشت که همین گونه بلوک ها نور کمتری از خویش عبور می دهند. 

 از بلوک شیشه ای به جهت به کارگیری در ادامه کف پیاده منش و شفاف کردن بخش هایی از آن به کارگیری می شود؛ در ادامه اماکن مسکونی، تجازی، اداری ، رستوران ها و بقیه اماکن عمومی یا این که خصوصی قابل به کارگیری است. نزدیک ترین ایستگاه مترو به همین مکان، ایستگاه مترو هدایت و نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به همین مکان، ایستگاه اتوبوس هست که دسترسی به همین مکان را به جهت اعضا حملونقل عمومی آسان میسازد. به جهت کف ساختمان بلوک های شیشه ای مقاوم و مستحکمی ساخته شده هست که می توانند کف ساختمان و همینطور اماکن عمومی را زیباتر کنند. تایل های شیشه ای به جهت موردها گوناگونی به کارگیری می شوند و با اعتنا به کاربردی که دارا هستند در ادامه ضخامت های متمایز ساخته می شوند. میله را به لنگر وصل کرده و لنگر ها از دیوار یا این که پنجره حد اقل 2 تا3 سانتی متر مسافت دارند.  به مسافت هر 61 سانتی متر یک لنگر و میله های تقویت کننده کارگزاشتن کنید. از آنجا که بلوکها با به کارگیری از چسب سیلیکون به نیز چسبیدهاند، می بایست اعتنا نمایید که در ادامه تولید استخر شیشهای، جکوزی آب گرم یا این که بقیه فضاهایی که در ادامه معرض آب هستند، نشتی نداشته باشد.

استیکر های فلکسو لپ تاپی (11)
خواندن

 

رنگ همین جور از بلوک ها آبی بوده و در ادامه کنارش طرح حبابی زیبایی که دارند، می توانید از آن ها به تیتر یک متاع یگانه و دیدنی به کارگیری کنید. به جهت مشاوره و هدایت عمده می توانید با ما‌درها تماس بگیرید. بعدها همین بلوکها را به جهت اجرا با احتساب ملات اطرافشان 20 سانتی متر در ادامه حیث میگیرند. چسب بلوک شیشه ای پارسیکاچسب بلوک شیشه ای پارسیکا یک ملات فراهم به جهت چسباندن بلوکهای سبک می باشد که بر شالوده سیمان تصحیح شده با پلیمرها و مسلح شده با الیاف هست که در ادامه ضخامت زیاد اندک (بین 3 الی 5 میلیمتر) اجرا می شود. بلوک شیشه ای در ادامه طرح های متفاوتی با اعتنا به سلیقه خریدار ایجاد می شوند. بلوک شیشه ای طرح سنگ از جذابیت بالایی برخوردار میباشند و به کارگیری از آن ها در ادامه کنار عنصرها طبیعی دیگر نظیر چوب و گل های طبیعی فضای قشنگ و دلپذیری را تولید می کند. 20 میگردد و در ادامه هر متر مربع 25 عدد جا می‌گیرد و فی مابین آن ها با چسب یا این که سیمان سپید یا این که گچ مالامال میشود. همین فعالیت به استحکام بلوک ها و ثبات آن ها امداد می کند. برهان تعیین همین چراغها فعالیت نمودن آن ها با ولتاژ اندک است. 

 

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

کدام سرور به درد شما میخورد؟

نکته: اگر جایی از مراحل زیر را به اشتباه انجام دادید، روی دکمهٔ کلیک کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *