لیبل صدفی قمان

لیبل صدفی اين مفيد هست که سيستم‌ها حالا به ما‌درها اذن مي‌دهند به شتاب کيفيت نشانی ايميل اوليه (با به کارگیری از قابليت تحويل)، کيفيت سرنخ (از طريق اجراي امتيازدهي معقول) و تأثير تجاري (از ايجاد مجال و داده ها خط لوله) را اندازه‌گيري کنيم. زماني که شرکت‌ها داده‌ها را خريداري مي‌کنند، بايد از همين گونه تفکر به کارگیری شود – چه براي «پر کردن» فيلدهاي گمشده يا براي غني‌سازي بيشتر سوابقي که قبلاً دارند.

 

ايجاد يک نمايه مشتري ايده آل (ICP) مي تواند به شما امداد نماید تا فيلدهايي را که قطعاً بايد مالامال کنيد محدود کنيد. البته، حتي خريد دیتا هاي تکميلي نيز مي تواند گران باشد. و برخي از مديران اجرايي مخالف صرف پول براي مالامال نمودن سابقه داده‌هايي میباشند که شخصاً به آن ها اهميت نمي‌دهند. از قضا، سوای وجود دیتا هاي مناسب، اکثر اوقات آنچه را که براي تعيين اينکه آيا بايد به آن اهميت دهيد يا نه، نداريد.

 

همه ما‌درها بايد براي اعتنا و تام بودن سابقه خویش عملکرد کنيم. البته چرا بايد به میزان کافي براي سرمايه گذاري در ادامه خط مش هاي رسيدن به اين حیاتی اهميت دهيد؟ براي فهميدن اين موضوع، سؤالات زير را از خویش بپرسيد – چنانچه جواب هر يک از آن ها “بله” است، بايد داده ها خویش را از يک مبداء دارای افزايش دهيد:

 

آيا اين سابقه به مالامال نمودن حساب هدف و پروفايل هاي خريدار هدف شما امداد مي نماید تا بتوانيد فعاليت هاي خویش را خوبتر بخش بندي کنيد؟

آيا اين کمپانی ها و اشخاص در ادامه جغرافيايي میباشند که شما داراي پوشش فروش هستيد يا نياز داريد تا بتوانيد به درستي پيگيري کنيد؟

آيا آن ها عناويني میباشند که در ادامه چرخه خريد به تیتر بخشي از تيم خريد گسترش يافته کمپانی مي کنند، سوای آن ها بستن معامله دشوار خیس است؟

بهداشت عالی داده‌ها صرفا مربوط به GDPR نيست، بلکه مربوط به رجوع و برگشت سرمايه خوبتر است

در حالي که فراهم شدن براي GDPR مي تواند نظیر يک رینگ دیتا ديگر به حیث رسد که بايد از آن عبور کنيد، البته نکته مثبت اين هست که واقعاً کمپانی ها را ناچار مي نماید تا در ادامه گزینه مسائل دیتا ها و استراتژي هاي مديريت دیتا خویش گفتگوهاي استراتژيک داشته باشند. با پيشرفت بيشتر پلتفرم‌هاي اتوماسيون، داشتن داده‌هاي کامل‌تر و دقيق‌تر فرصتي براي ارزيابي دوباره معيارهايي که به ارث برده‌ايد ايجاد مي‌کند. دوران خوبي براي ارزيابي سودمندي KPI در ادامه ايجاد تأثير واقعي بر تجارت است. در ادامه عين حال، به شما فرصتي براي ايجاد بينش هاي جديد مي دهد که مي تواند به شما در ادامه پيگيري بهبود رجوع و برگشت سرمايه امداد کند. در ادامه دستکم مطلق، چه براي GDPR و چه صرفاً به اين دليل که دوران آن رسيده هست که در ادامه گزینه اين موردها جدي شويد، دیتا هاي دقيق و تام به تمرکز خوبتر بازاريابي شما امداد مي کند، بهره وري فروش را افزايش مي دهد و تطابق با نيازهاي جديد را دشوار خیس و پرهزينه خیس مي کند.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

مشاوره سئو رایگان و حرفه ای

مشاوره سئو مجانی و فن ای خدمات مشاوره سئو, کارشناس سئو, مشاوره مجانی سئو, مشاوره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.